מתחם ריהוט חוץ וכסאות גן אדירונדק של POLYWOOD ברמת השרון

מתחם ריהוט חוץ וכסאות גן אדירונדק של POLYWOOD ברמת השרון

קיבוץ עין זיוון צפון רמת הגולן

לפני 10 שנים עליתי עם משפחתי לצפון רמת הגולן (מצפון ת"א), לקיבוץ עין זיוון. העברנו עסק מדרום תל אביב (שוק לוינסקי) למרכז התיירות של קיבוץ עין זיוון. לאחר מספר שנים בנינו את ביתינו בהרחבה של הישוב הקסום הזה, ואני לאחר שנים ארוכות, הרגשתי בבית.

Westport Outdoors היא אהבה שנוצרה מהמקום שאני חי בו. מקום שהמשמעות של חיים בחוץ היא כפולה ומכופלת בגלל הטבע והשקט מסביב. וכמישהו שגדל שנים בצפון ארצות הברית וקנדה, ריהוט אדירונדק וכסא האדירונדק שנכנסו לי ללב לפני שנים, הרגישו פתאום כמו הריהוט הנכון לחיים בגולן.

ב - 2021 הקמתי את ווסטפורט והתחלנו ביבוא של ריהוט אדירונדק, הקמנו חדר תצוגה מעץ ממוחזר בלול התחתון בקיבוץ ריהוט חוץ מהגולן קיבוץ עין זיוון Westport Outdoorsולקוחות התחילו להגיע לנסות ולחוות כסא אדירונדק אמריקאי אמיתי (ממש, אבל ממש לא כתר!). הקמנו אולם תצוגה מדהים בלול התחתון בעין זיוון, ופתחנו נגרייה לריהוט עץ ממוחזר. אבל אז הגיעה המלחמה והכל השתנה.

בתור ילד גדלתי ברמת השרון (שעוד היתה המכולת של פסח בכיכר), ובתקופה הסוריאליסטית והמטורפת הזאת נעזרתי בחברי ילדות ולאחרונה הצגתי בחנות פופ אפ בכיכר אוסישקין כדי לנסות לעודד מכירות. לעין זיוון אנשים לא מגיעים בימים אילו.

ואז יום אחד זיוי באה מהסטודיו לפילאטיס Happylates והציע שנשכור את החצר למתחם תצוגה. הבית בביאליק 47, רמת השרון הוא בועה קטנה של שלווה, והחיבור עם הריהוט שלנו היה טבעי.

אנחנו נחדש ונגוון את המתחם עם ריהוט HDPE של POLYWOOD (שאנחנו מייצגים), ריהוט

תצוגת ריהוט חוץ מהגולן ברמת השרון

מאוד איכותי עשוי מפלסטיק מלא ממוחזר בעל משקל כמו עץ, ברגי נורוסטה ואחריות יצרן של 20 שנה! בנוסף נוסיף כסאות אדירונדק ברמות מחיר שונות וכן ריהוט חוץ מנגריית העץ הממוחזר שלנו ONE OF A KIND.

מוזמנים ליצור איתנו קשר לתיאום פגישה במתחם, ולבוא עם כוס קפה וספר ופשוט לחוות את חווית ה OUTDOOR LIVING של Westport Outdoors.

טלפון/ווטסאפ לתאום: 050-299-7099 


השאירו תגובה